Aankomst in Cochin - Reisverslag uit Kanjirapalli, India van J.J.M.E. & C.M. Zelst - WaarBenJij.nu Aankomst in Cochin - Reisverslag uit Kanjirapalli, India van J.J.M.E. & C.M. Zelst - WaarBenJij.nu

Aankomst in Cochin

Door: J.J.M.E. & C.M.

Blijf op de hoogte en volg J.J.M.E. & C.M.

13 Januari 2014 | India, Kanjirapalli

Wachten op de koffers, na een half uur 1 koffer gevonden.
Bij de balie gevraagd waar de andere zou kunnen zijn.
Blijkt er dat hij er niet aangekomen is, dus formulieren invullen.
Dat is 1 vel papier en doen ze met 3 personen gedurende anderhalf uur.
Nu worden we wel naar de uitgang gebracht om zo de eindcontrole
Te ontwijken en wat tijd te besparen.
Daar staat broeder Steven te wachten met de prior broeder Cheen
Om ons te verwelkomen dus de rest van de bagage in de auto geladen.
Op weg naar het klooster moest nog even een bezoekje worden fgelegd.
Een jong koppel ging verloven wat in een kerk gebeurde wat Cheen moest doen .
Wat leuk was 1 uur daarna gingen ze trouwen in dezelfde kerk dit den 4 andere priesters.
Hierna werden wij voor het bruiloftsmaal uitgenodigd door het nieuwe paar.
Nu echt op weg naar het klooster, waar wij onderweg onze eerste olifant zagen.
Wat een rit links rijdend toeterend waar hij maar kon race te hij door.
Ik denk dat ik hier nooit zal autorijden.
Aangekomen koffer uitgeladen en geïnstalleerd, nu konden we de schade opmaken
Van wat we misten, mijn kleren waren er allemaal, de kleren van Carla wie weet waar.
Ook het cadeau van vader abt voor abt John was weg.
De 160 chocoladerepen voor de monnikken weg, zullen straks wel gesmolten zijn.
We wachten maar lijdzaam af, wanneer we wat horen van Flying Emerates.
’S Avonds acht uur naar de vespers aansluitend een licht avondmaal
Dan om 10 uur naar bed.

• 13 Januari 2014 - 07:48

Liesbeth En Rudolf:

Fijn te horen dat j
    ullie goed zijn aangekomen!
    Minder leuk dat de koffer weg is....hopen dat ie snel terecht komt. Ondertussen even wat nieuwe kleren kopen en de bonnetjes voor de verzekering bewaren.

Maar ja, wel een businessvlucht gehad!!

Hoop dat jullie het verder fijn zullen hebben! Geniet ervan.

Knuffel Liesbeth en Rudolf

PS. Volgende keer wel even gewoon een sms sturen hè, als jullie zijn aangekomen!!

• 13 Januari 2014 - 09:37

Gerlinda:

op de koffer na een goed begin. Mam wilde tenslotte graag een bruiloft meemaken en voila meteen al een verloving.
    Laat de vermiste koffer de pret niet bederven. Die koffer komt wel en anders maar niet. Het is niet iets wat niet op te lossen is. Gelukkig is het mam haar koffer. Haar zie ik wel in india kleding stijl rondlopen. :-)

Veel plezier, ben benieuwd naar meer verhalen en foto's.

Groetjes aan de broeders

Kus PGDC

PS van de foto's die hier nu staan krijg ik alleen de groepsfoto groot in beeld. Heb je die misschien anders ingelezen pap?

• 13 Januari 2014 - 09:38

Nellie En Piet:

Hoi broertje en schonezus. :-)
    fijn dat jullie veilig op de plaats van bestemming zijn
    wat een reis zeg..verwennerij..
    En met jullie neus in de boter bij de bruiloft..leuk...leuk
    prachtige foto s..zo genieten we een beetje met jullie mee
    Wel akelig van de koffer voor carla en de presentjes..
    Hopen maar dat de koffer snel te voorschijn komt..
    Dikke knuffels met liefs
    nellie en piet XXX. <3

• 13 Januari 2014 - 09:41

Guus En Monic :

Goed dat jullie veilig zijn aangekomen. En de koffer wel GOD MOVES IN MYSTERIUS WAYES. Dus dat komt ook wel goed met de tweede koffer. Gegroet aan de monnikken en de repen gewoon vervangen door wat anders.En jullie hebben altijd nog de foto,s
    Tot later groetjes Guus en Monic.

• 13 Januari 2014 - 13:50

Reinier En Corry:

Gelukkig goed aangekomen op de plaats van bestemming,balen dat ene koffer er niet bij was .Hopelijk komt het allemaal goed.
    Op zo,n korte termijn al veel indrukken gemaakt helemaal te gek,
    Mooie foto,s zo beleven wij het ook met jullie mee.
    Veel liefs en een dikke knuffel Rein en Corry
    Met plezier lezen wij de verslagen.

• 13 Januari 2014 - 16:39

Peter Van Zelst:

Johan en carla de volgende vlucht naar dubai na een goede nachtrust. Aangekomen op het vliegveld

wat vervelend een kofer weg niet leuk maar kofer kan je vervangen en kleding ook.
    en wat de reepen betreft als het gevonden word is het vloeibare en kan je het drinken
    leuk om het verslag te volgen zo reizen we een beetje mee met julie.
    tot horens groetjes Peter en ineke

• 13 Januari 2014 - 20:27

Jos:

Hallo
    Carla het is ons gelukt hoor we kunnen jullie nu volgen, heel veel plezier namens ons tweetjes