Computerdag - Reisverslag uit Kanjirapalli, India van J.J.M.E. & C.M. Zelst - WaarBenJij.nu Computerdag - Reisverslag uit Kanjirapalli, India van J.J.M.E. & C.M. Zelst - WaarBenJij.nu

Computerdag

Door: J.J.M.E. & C.M.

Blijf op de hoogte en volg J.J.M.E. & C.M.

21 Januari 2014 | India, Kanjirapalli

De krant email enz: binnen gehaald. Dit duurde erg lang de Wifi viel steeds uit. Uit eindelijk toch gelukt.
Verder veel achter de laptop gezeten om de foto’s op veler verzoek voor De site “waar ben je nu” groter te maken.
Ik denk dat dit aardig gelukt is. Graag respons hierop of het nu beter is.
Het heeft wel bloed zweet (lettterlijk en figuurlijk) en tranen gekost
Vandaag met diverse broeders uitgebreid gepraat over hun werk hier
Droney Thomas Boerderij assistent beheerder
Jijesh K C Gasten broeder nr.4en kerk interieur verzorger
Jisto Gasten broeder nr. 2 en Boerderij assistent.
Santo Kurian Student, moet zich hier volledig aan wijden van de abt.
Albin Johny. Agrarisch assistent
Reji Onderwijzer Filosofie
Sheen Prior en Gasten broeder nr. 1(mentor gasten broeder)
Morgen en overmorgen gaan we met de auto toeren, de omgeving verkennen.
Waarbij een boottocht op de black waters, met lunch. We laten ons verassen.
Piet van harte met je twee en zestigste verjaardag.

  • 21 Januari 2014 - 02:53

    Dick:

    Hoi pa,

    Ik lees dat jullie een hoop meemaken. De laatste foto's zijn beter van formaat! Met mij gaat het wat minder. Ik ben zondag door mijn enkel gegaan en heb mij enkelbanden ingescheurd. De komende 2 weken moet ik rust houden.

    Pa ik blijf je verslagen volgen. (heb ik nu alle tijd voor)

    Groet,
    Dick


  • 21 Januari 2014 - 11:29

    Nellie En Piet:

    Hoi broertje en schone zus
    foto s zijn stukke beter..goed gedaan ..sjappo:-)
    Wat zullen jullie straks een prachtig fotoboek hebben
    En carla hoe is t met jou..kun je t een beetje aan tussen al t manvolk
    namens piet dank voor de felicitatie
    heel veel plezier nog..
    Dikke knuffels voor allebei..XXX
    liefs van ons

  • 21 Januari 2014 - 13:07

    Charlotte En Gerlinda:

    Alle foto's bekeken. Ze zijn nu wel goed te zien. Je hebt er wel 1 weggehaald. ;-)
    Charlotte riep bij een aantal broederfoto's opa. Je wordt toch iets te bruin ben ik bang. Of zal het de haardracht zijn :-)
    Charlotte: "Als Britney de poes dood is wil ik een olifant. Zo kleintje. Dan ga ik die aaien."
    Knuffel van lot.


  • 21 Januari 2014 - 13:37

    Gerard Mathijsen:

    Prachtige foto´s! best een zweetdruppeltje waard (en aan transpireren is daar toch niet te ontkomen).
    Als de visitatie klaar is zal er meer gelegenheid zijn om tochten te ondernemen. Fijn dat jullie het naar de zin hebben. Hartelijke groet, ook aan de broeders,
    br. GerardM osb

  • 21 Januari 2014 - 17:36

    Peter En Ineke:

    Johan en carla wat de foto's betreft zijn een stuk beter en duidelijker heel knap gedaan
    Ikheb zelf geprobeerd de foto's in mijn galerij te plaatsen is niet gelukt
    maar we volgen elk nieuw versag wat julie mailen heel leuk .
    wat het olifantje voor lote betreft je kan altijd zegen zulken grote kofers zijn er niet
    nouw luitje geniet er maar leker van groetjes Peter en ineke doeiiiii

  • 21 Januari 2014 - 20:52

    Karin:

    hey familie,
    jullie foto's zijn ok hoor...
    veel plezier daar enne.... lekker genieten ;-)
    dikke knuffx

  • 21 Januari 2014 - 23:14

    Peter:

    Weer succes voor az. 2-0 winst in Kerkrade. az naar de halve finale van de beker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

J.J.M.E. & C.M.

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 11137

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Onze eerste wereldreis

Landen bezocht: