Wachten op de Wifi - Reisverslag uit Kanjirapalli, India van J.J.M.E. & C.M. Zelst - WaarBenJij.nu Wachten op de Wifi - Reisverslag uit Kanjirapalli, India van J.J.M.E. & C.M. Zelst - WaarBenJij.nu

Wachten op de Wifi

Door: J.J.M.E. & C.M.

Blijf op de hoogte en volg J.J.M.E. & C.M.

26 Januari 2014 | India, Kanjirapalli

Van morgen gehoord dat de wifi echt kapot is en dat er vandaag een monteur komt.
Wel alle verhalen van vandaag en gister en eergisteren gemaakt.
Inclusief de foto’s die erbij horen.
Ook gesproken met Roshen Varghese de boekhouder van het klooster.
Vandaag is de airco in de kerk in gebruik genomen maar werkt nog niet goed.
Ook gebruiken ze nog steeds een biechtstoel net als vroeger bij ons (Zie foto)
De broeders hadden echt zin om te koffie leuten, wat bleek Steven zat ertussen en vertelde wat wij afgelopen dagen meegemaakt hadden, wat hadden ze een lol.
In de keuken gezien dat bij gebrek aan pannen deksels er bananen plant bladeren gebruikt worden
We horen buiten regelmatig vogels die vreemde geluiden maken maar we hebben ze nog niet kunnen ontdekken.
Nagekomen bericht, wifi werkt nog niet, monteur komt morgen terug.

• 26 Januari 2014 - 09:51

Rudolf:

Hoezo wachten op de WiFi?
    De berichten komen prima door.
    Grt. Rudolf

• 26 Januari 2014 - 10:31

Peter:

Wat een prachtige foto's. Opa en oma op een olifant. Wat een belevenissen. Geniet er van. Az verliest (onterecht) van PSV in Eindhoven met 1-0

• 26 Januari 2014 - 18:56

Nellie En Piet:

Lieve carla en johan
    Wat een prachtige belevenissen en mooi foto s..vooral die van jullie safari bij de families
    en op.de olifant..
    We kunnen alleen maar zeggen geniet geniet..maar dat doen jullie..op en top..!!!
    Dikke knuffels piet en nellie..XXX

• 26 Januari 2014 - 19:46

Karin:

GAAFFFFF jullie op die olifant!!!!
    geniet volop!!!
    dikke knuffx Kaatje

• 30 Januari 2014 - 22:08

C,J.van Zelst:

Luidjes wat geniet ik van jullie reis,ook ome Cees,geniet er maar lekker van hoor,heel veel gr vanuit Zeeburg /xx